







Jak to zrobić?
1. Zanim wyślesz do Nas reklamowany towar, pobierz formularz reklamacji (pobierz) – wydrukuj go i wypełnij dokładnie.
2. Zwróć szczególną uwagę na prawidłowe wskazanie dokumentu zakupu towaru, który reklamujesz. Reklamacji bez załączonego formularza reklamacji lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.
3. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.
4. Zapakuj reklamowany towar i wraz z oryginałem formularza reklamacji odeślij na adres:
PPH Optim Sp. j. - Jacek Karpiński, Leszek Cieślak
ul. Kaliska 90A, 62-700 Turek.
z dopiskiem „ZINA - Reklamacja”
5. Po otrzymaniu przesyłki, Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
6. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaniesz poinformowany drogą telefoniczną lub mailową.
7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Twojej reklamacji, możesz skontaktować się z działem reklamacji
- pod numerem telefonu +48 505 425 170,
- wysyłając maila na adres reklamacje@zina.pl
Pamiętaj:
- Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.
- W przypadku braku poprawnego formularza reklamacji, towar zostanie odesłany zgłaszającemu na jego koszt.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
- Reklamowany towar odsyłasz na swój koszt i ryzyko - wybierz najpewniejszy sposób dostarczenia przesyłki.
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
We are ZINA. We are football