Produkt dnia
GANADOR - Bluza treningowa
GANADOR - Bluza treningowa
144,00 zł 122,40 zł
GANADOR - Spodnie dresowe
GANADOR - Spodnie dresowe
134,00 zł 113,90 zł
SAMBA JUNIOR - Torba piłkarska
SAMBA JUNIOR - Torba piłkarska
115,00 zł 97,75 zł
SAMBA SENIOR - Torba piłkarska
SAMBA SENIOR - Torba piłkarska
139,00 zł 118,15 zł
SAMBA - Plecak
SAMBA - Plecak
109,00 zł 92,65 zł
szt.
ZINA wspiera Wrocław Trophy

Zina, marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży wysokiej klasy odzieży i akcesoriów piłkarskich, związała się umową z firmą Euro Sportring. Współpraca dotyczy trzech kolejnych edycji największego międzynarodowego, młodzieżowego turnieju piłki nożnej „Wrocław Trophy”. Marka Zina będzie sponsorem nagród dla drużyn, które staną na podium wśród wszystkich kategorii wiekowych, a także dostarczy sprzęt i odzież niezbędną do odbycia zawodów.

Zbliżający się Wrocław Trophy to największy w Europie Środkowo-Wschodniej młodzieżowy turniej piłki nożnej. Co roku, przez weekend, na 20 boiskach zlokalizowanych na terenie Stadionu Olimpijskiego oraz obiekcie sportowym Oławka we Wrocławiu rywalizuje blisko 200 zespołów z 19 krajów w 12-stu kategoriach wiekowych dla chłopców i dziewczyn. Nie inaczej będzie podczas tegorocznej edycji. Swój udział w turnieju potwierdziło już około 200 drużyn z 3 kontynentów świata (19 krajów), m.in. z: USA, Anglii, Czech, Holandii, Irlandii, Niemiec, Maroka, Szkocji, Szwecji czy Włoch.
W tym roku do grona partnerów Wrocław Trophy dołączyła Zina, znana polska marka, ubierająca oraz dostarczająca sprzęt piłkarski do wielu polskich klubów z różnych klas rozgrywkowych. Polski producent związał się umową z Euro Sportring, głównym inicjatorem i organizatorem turnieju, na najbliższe trzy lata.

- Od blisko 15 lat działamy na polskim rynku. W tym czasie wypracowaliśmy sobie uznaną markę oraz pozycję jednego z krajowych liderów. Współpracujemy z klubami w całej Polsce, zarówno seniorskimi, jak i młodzieżowymi oraz dziecięcymi. Turniej Wrocław Trophy ma zasięg międzynarodowy. Udział w nim, w roli partnera technicznego, to jeden z elementów budowania rozpoznawalności naszej marki poza granicami kraju – powiedział Jakub Karpiński, dyrektor handlowy marki Zina.

W ramach nawiązanej współpracy Zina będzie widoczna na obiektach turniejowych w różnych lokalizacjach – m.in. roll-upy, bandy itd. Firma przygotuje również specjalną strefę z atrakcjami dla uczestników turnieju oraz kibiców. – Stopniowo będziemy odsłaniać tajemnicę. Przyświeca nam cel, aby zarówno najmłodsi, jak i rodzice ciepło wspominali ten turnieju i aktywnie spędzili czas na jego obiektach. W tym celu szykujemy szereg niespodzianek i aktywności – dodał Jakub Karpiński.

Turniej rozegrany będzie w dniach 5-7 lipca br. Bardziej szczegółowe informacje znajdują się pod adresem: https://www.wroclaw-trophy.pl/pl oraz na Facebooku i Instagramie turniejowym.

 

We are ZINA. We are football

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl