Produkt dnia
GANADOR - Bluza treningowa
GANADOR - Bluza treningowa
144,00 zł 122,40 zł
GANADOR - Spodnie dresowe
GANADOR - Spodnie dresowe
134,00 zł 113,90 zł
SAMBA JUNIOR - Torba piłkarska
SAMBA JUNIOR - Torba piłkarska
115,00 zł 97,75 zł
SAMBA SENIOR - Torba piłkarska
SAMBA SENIOR - Torba piłkarska
139,00 zł 118,15 zł
SAMBA - Plecak
SAMBA - Plecak
109,00 zł 92,65 zł
szt.
Łączymy siły z Kamilem Grosickim!

TURBOGROSIK - TG11 Nowa kolekcja odzieży sportowej

To wyjątkowy dzień w historii naszej marki. Właśnie związaliśmy się trzyletnią umową z Kamilem Grosickim, wydając na początek linię odzieży streetwear sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach mamy również wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.

Od 15 lat jesteśmy obecni na polskim rynku. W tym czasie osiągnęliśmy status największego krajowego producenta w sektorze football equipment/teamwear, współpracującego z  klubami we wszystkich regionach Polski, Czech i Słowacji. Jako jedyna marka w Polsce oraz jedna z nielicznych w Europie posiadamy kontrakt z FIFA na produkcję certyfikowanych piłek meczowych. Ponadto, jesteśmy jedyną polską marką występującą na boiskach Ekstraklasy (oficjalny partner techniczny Pogoni Szczecin). 

Nie spoczywamy na laurach i chcemy dalej się rozwijać. Kluczem do osiągnięcia celu ma być wejście w nowe segmenty rynku przy współpracy z Kamilem Grosickim, wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Dzięki wsparciu i wiedzy eksperckiej Kamila, pozyskanej na rożnych szczeblach jego kariery, powstała nowa, unikalna linia odzieżowa sygnowana znakiem TG11, pochodzącym od pierwszych słów przydomka „Turbo Grosik” oraz numeru, z jakim występuje w kadrze, a także wiele innych produktów typu „casual”. Kamil, podobnie jak nasza marka, stawiał pierwsze kroki i rozwijał się piłkarsko w Polsce, a dzięki ciężkiej pracy i wytrwałości osiągnął poziom reprezentacyjny, a później międzynarodowy. My także chcemy podążać tą drogą. 

TG 11 to linia odzieży sportowej typu casual oraz streetwear, stanowiąca odpowiedź na zmieniające się trendy w środowisku piłkarskim. Coraz więcej osób grających w piłkę i trenujących na co dzień w klubach, chce ubierać się w dobrą markową odzież również poza boiskiem. Wielu z nich chce pozostać wiernych jednej marce, gdyż dobrze się w niej czuje oraz identyfikuje z jej wartościami. W skład nowej kolekcji wchodzą: T-shirty, koszulki Polo, bluzy, oraz spodnie. Udało nam się stworzyć uniwersalne, a zarazem wiodące w trendach projekty, które przypadną do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie wysoką jakość, komfort na co dzień oraz wyjątkowy, unikalny design. 

Pełna kolekcja casualowa TG11 dostępna jest w naszym sklepie internetowym (www.zina.pl).

Współpracy z Kamilem Grosickim towarzyszyć będzie kampania marketingowa realizowana przede wszystkim w Internecie. Ponadto, w ramach podpisanej umowy, Kamil Grosicki zostanie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci ZINA CUP - Klubowe Mistrzostwa Polski.

To nie koniec naszych planów na przyszłość. Poza kolekcją casual/streetwear, już wkrótce powstanie linia specjalistycznych produktów piłkarskich. W proces ich projektowania i tworzenia zaangażował się Kamil, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę wyniesione z boisk. W naszej ofercie pojawią się między innymi: odzież meczowa i treningowa, torby, plecaki, akcesoria treningowe oraz piłki dla zawodników na każdym poziomie rozgrywkowym. Znajdą się one w katalogu produktowym na lata 2020-2022. W dłuższym czasie chcemy wprowadzić do naszej oferty obuwie sportowe, a także buty piłkarskie TG11 – zarówno na trawiaste, sztuczne jak i halowe nawierzchnie.

 

We are ZINA. We are football

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl